4e advent :D

Deftones – Sextape

löööv <3 is in the air :$

Denna Söndag (4e advent btw!!o:) har man haft gig i Vällingby centrum! Har SJUKT ont i halsen nu asså seriöst, kan inte ens andas utan att det skaver lite. Men det var sista giget för i år iaf! Måååååndag imorgon och sista skoldagen innan Julavslutningen på tisdag! <3 åh, äntligen.

Fredag var sjukt mys :) Drog på bio först med simon, molly, christian och marcus! Såg Tron i 3D och den va faktiskt helt okej förutom den smöriga handlingen! o; :D efter det drog vi vidare på laserdoom hahah xDxD så jääääfla kul laserdoom är, finns inge roligare! simon jag o christian va på samma lag, sprang runt och kände oss coola huh.. ;D haha! Efter deeeet så följde molly och jag med grapparna till puben för att vi inte ätit nån middag och ville ha mat. så efter en rejäl måltid drog molly o jag o mötte upp amira för att sedan bege oss hemmåt den gröna linjens håll... :) puss påer sötisar!

Nyss blev nyårsfesten fixad också, har snackat med massa nu, känner mej som "ella-fixaaaaarn" ;D haha... okej tönt. nej jag är ingen tönt. men jag är glad, okej!? :)

NU är julgranen även klädd och julkläder (plus lite andra snigga nya kläder) inhandlade, plus liite av julklapparna också! :) här är ETT av de nya klädesplaggen jag köppte:



:)

OCH jag har äntligen fått flytta in i mitt egna rum igen. Med nymålat vitt tak och nytapetserade vita väggar med snart en walk-in-closet också. Underbart. Känns som mycket i mitt liv blir fixat den här månaden... Det är en underbar känsla som påminner en om det vackra hoppet vi har. Tron på att allt alltid blir bättre, att allt mörker alltid följs av ljusare tider :) Det är värt att läggas på minnet!

Det var allt för mej ikväll, puss hej! <3

Kommentarer
Postat av: heddxoR

ååååh snyyyyggt linne!! <3

2011-01-14 @ 20:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0