Jag vill ha helg!

Jag är väldigt, väldigt, väldigt trött på att bo hemma just nu. Eller okej, trött på päronen. Finns det töntigare föräldrar? Äh jag vet inte, antar att alla i min ålder känner så här mer eller mindre ibland. Ska be cicci att få flytta in till henne nu dessa två veckor som är kvar.
Och jag vill att det ska va helg NU, ge mig fredag! Så synd; Max kontaktade mig från göteborg igår och sa att han hade ff hela helgen och tänkte dra dit lite folk, simon var redan på. Men se DAMN det går inte, för där kommer Globen konserten på söndag i vägen... Fan synd för jag hade väldigt gärna åkt till gbg igen! Men men, som det ser ut just nu blire iaf fest igen på fredag med samma härliga gäng som förra lördagen, lav ya girls(+simon)! Så det blir nog najs ändå :)

Jag ger er en lite äldre men minst sagt tjusig bild på mig från i höstas någon gång tror jag.. 



Och en väldigt fin låt av en kille som faktiskt är underskattad. Jag tycker att han har fina tankar om världen och skriver endel riktig bra låtar. Till exempel den här:
Thomas Di Leva – Stjärngudinna

:) kram!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hah vad kul att du tycker det:D!!



fan vilken härligt bild, och helgen verkar ju bli kanon:D!

2010-12-07 @ 21:12:55
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0