dan före dan före doppardan...

Hej!
Tänkte skriva ett sista inlägg innan vi åker iväg tidigt imorgon för att fira jul med släktingarna i Gävle :D
Idag har vi varit i Farsta heeela dagen och äntligen shoppat klart de sista julklapparna :) (köpte lite saker till mej själv också, men lite fint måste man ju ha på sig under julen... o; #^w^# ) ...SÅ! snart ska jag gå och slå in de sista av mina fina inköp och packa resväskan så man är redo att sticka iväg imorgon när vi vaknar :)

Igår var det (underbara efterlängtade) julavslutning i kyrkan :) Efter det drog vi runt på stan och letade lite klappar, erica, hedda, maria och jag. Sedan när jag precis kommit hem innanför dörrn smsar molly och vill att jag ska möta dom inne i stan ett gäng. Så drar iväg igen med simon och träffar en suuuper glad chej, dounia (haha<33), molly, amira, daniel och marcel! :) hur ruligt som helst, sen åkte vi hem till amira med lite snökrig på vägen dit (tack simon för mulningen)... :p Men nu ska jag i alla fall bara njuuuta av lovet framöver, helt otroligt, underbart härligt!

...och för lite julstämning där ute ;)

Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You - Extra Festive

Bobby Helms – Jingle Bell Rock

Kylie Minogue – Santa Baby

Så! God Jul på er alla!!! :D Julkramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0