i'm on the road again

Nya favvo låten: Mike Posner – Cooler Than Me - Single Mix

Hej!
Just wanted to say that I'm on the road again.
Ja, nu sitter jag här efter några riktigt fartfyllda dagar. Sedan det senaste inlägget så har det hänt myckettt grejer som är värda att skriva om. Jävligt skönt att bara kunna sätta sig ner framför datan i de lökigaste mjukiskläderna och veta att det är söndag wich means HEMMA och PLUGGA och lite slappa och blogga också. (a)

Men jag ska börja med att berätta om i Torsdags.
Klockan 3 gick bussen från skolan som skulle ta oss till Gävle.. På bussen blev det bland annat förutom massa chips, dipp och godis, Harry Potter tittande på Matildas laptop, massa tjej snack, kortspel och absolut sång!! Vi repade typ halva repportuaren i bussen, haha. När vi väl kom fram var det direkt äta middag, värma upp sångrösterna och in på scen för generalrepetitionen. Konserten senare gick fantastiskt bra!!! Direkt efter vårt nummer var klart vare hoppa in i bussen igen och resa hemmåt Sthlm. På bussresan var det party heeeela vägen hem haha, underbart.

Fredag efter skolan åkte jag först hem och sedan vidare mot Hallonbergen för att möta upp Cicci och Karro och mysa i Ciccis nuvarande lägenhet som hon har helt för sig själv under en 3-veckors period just nu! Jag ska flytta in där nån gång nästa vecka, och då ska cicci följa med mig till min skola på lektionerna också hihi, det ser jag fram emot. :) Men jädrar vad fint det var där iallafall, hade en riktigt mysig kväll. <3

Lördag morgon åker vi in till stada igen för cicci att äta lunch med sin mamma och jag att åka hem och vila. Trodde jag. På tåget ringer Mika och ber mig följa med på fika med henne och Ville. Så jag går av i Slussen och får dusha och fräsha till mig något hemma hos Mika innan vi träffar Ville på ett café! Myspys och himla trevligt. Efter det går vi hem till Mikas egna lägenhet och kollar Family Guuuuuy (Y) löv it.
När jag sitter på t.banan hem vid 7 ringer Simon och ba "ella! fest i älvsjö, är du på?" Jag ba jaaaa fan :D Så hann hem 1 h för att äta och snygga till mig lite. Sen mötte jag upp Simon, Dounia, Amira, Molly (Maria och Helena också som skulle dra iväg på nå annat iofs men ändå) Super kul att träffa alla igen! Taggade satte vi oss på bussen mot Älvsjö. Fy faaaaaan vilken natt alltså och vilken kväll! Världens finaste villa och en massa underbart folk. Möjligen lite för mycket cigg och dricka för min del då som man märker av dagen efter när man vaknar upp i samma hus och knappt kan prata... Men värt det ändå. Lätt. Just nu har jag en killes halsduk hemma hos mig som han glömde där, baaara för att jag var den enda som han gett sitt nr till av oss som var kvar så fick jag ta den, så nu måste jag träffa honom igen... He he, frågan är om det är bra eller dåligt. Det lär vi se (a)

Ruuuliga dagar, jag gillar näre händer saker. Men nu MÅSTE jag plugga.
Puss kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0