parteeeey livet e än fäst?

den här o den här låten e najs :)
Smashing Pumpkins – Today
HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]

FIXAR'N! känner jag mej som just nu. Har ringt runt, smsat runt, chattat runt, skickat meddelanden hit och dit nu för fullt inför nyår. Så jäfla kul det ska bli! Parta loss galettt. Först blir det nyårsmiddag hemma hos Christian, med 5 grappar till, jag och tjejerna. dä blir najjjjjjjs :) sen förfestar vi till 10 då vi ska möta upp ca 20 pers till för att ta bussen vidare ut till Ingarö och Fannys nyårsfest på landstället!!! wiho, kommer sjunga, dansa, dricka tills jag stupar. Bussen därifrån går ju inte heller förnsän 9 på morgonen så alla kommer antagligen stanna tills dess. oj. 50 pers tills 9. haha!

IALLAFALL!

Haft en toppen jul i Gävle, hur mysiga dagar som helst med kusiner, fastrar, farbror osv, osv. <3 Har myst, ätit maaaassa, haft pingis turnering, spelat guitar band hero, gått på långpromenad till Farmor och Farfars grav och stannat o grillat korv på hemvägen vid ett underbart ställe, åkt taxi buss med överglada, lagom fulla päron, farsyskon och kusiner (vilket var en riktig upplevelse må jag säga) och jag har ÄVEN träffat en av kusinernas nya flickvän från Norge. Det var SJUKT mycket snö i Gävle alltså, galet!! Så lite snökrig fick vi allt med också och såklart några mulningar... Sedan har jag SJÄLVFALLET shoppat loss på mellandagsrean med kusin och systrar!! Och förstås fått massa fina julklappar också :) Kanske lägger upp lite bilder på allt nytt jag investerat sen nån gång om jag hinner!
Kom hem igår och började då direkt planera inför nyår.

IMORGON ska jag träffa Mika på stan och sedan även Simon för lite beställningar inför nyår och så :) Kanske följa med hem till Christian också och hjälpa till med städning eller vad det nu var dom bad om...
I övermorgon blire till o möta upp Anna, Sofia och några till från klassen för att se Lilla Sjöjungfrun på Dramaten i Nybroviken! :D Super kul, en fin sista dag på 2010 om man inte räknar nyårsafton ;)

Men nu måste jag sova, klockan börjar bli mycket. btw måste jag bara tillägga att jag såg Kill Bill på tv nyss. Och alltså jag säger bara OH myy GOOD vad bra den filmen är, hade totalt glömt den!!

Goodnity people! :*

Kommentarer
Postat av: Maria

Så jäävla rätt!

2010-12-29 @ 13:00:09
URL: http://maria.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: vi kommer nog också måsta sälja vår. Hon hatar vår undulat :/



Jag vet inte hur mycket du har läst min blogg eller så, men hur som helst har jag nu en frågestund, så passa på ifall det är något du undrar över och vill ha riktiga svar :)

2010-12-29 @ 13:59:45
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0