seg

HEJ idag är en riktigt seg dag. Jag total sket i skolan även om vi hade simning och redovisning med spanska gruppen... Jag orkar bara inte vissa dagar. Men om man tänker på att vi hade gig hela dagen igår från klockan 5 på morgonen till ca 20.00 då vi åkte hem från det sista; Svenska Hjältar galan som var igår kväll, så kanske det inte är så konstigt att jag sov till klockan 3 på eftermiddagen idag.. Nån som såg den på tv btw? :) En riktigt fin gala det där. Det var iaf otroligt kul att stå och sjunga för alla kändisarna när de kommer uppiffade och glada, flera uttryckte förvånade "nej men vad fantastiskt!" när de blev välkomnade av en allé av tärnor och gossar sjungandes lucia-låtar. En riktig upplevelse må jag säga! :)

heeeeeeere u go en riktigt nu-redigerad bild jag tog på mej efter alla hundra gigen igår... (trött och sliten?)


Men lyssnar man lite på den här låten känns livet åtminstone lite bättre iaf...
Marvin Gaye – Sexual Healing - Single Version
pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0