trött

Tjenna!
Jag stannade hemma från skolan idag... Jag vet inte vad det är med mig längre, men när det blir så här mörkt ute kommer jag bara inte upp på mornana. Än mindre kan jag koncentrera mig när jag pluggar. Och ännu värre att jag fullständigt skiter i frånvaron det orsakar. Inte bra, för sedan når ju de jobbiga effekterna som följer mig ändå tillslut. Men jag kan säga att storasyrran för ögonblicket är jätte sjuk och bara går runt och snorar oavbrutet här hemma och inte orkar göra någonting. Den "hängigheten" smittar av sig på mig faktiskt. Jag blir hängig hur lätt som helst, men aldrig sjuk. Varför kan jag aldrig bli sjuk på riktigt för?

Jag har i alla fall just nu suttit och tittat igenom några gamla bilder från "emo/j-rock perioden" i mitt liv, och guuud vad roligt det är att titta tillbaka och minnas!!! Här får ni några av de vackraste bilderna.. ;) haha!


Haha Majaaa snyggo i tältet när vi köade till Girugamesh konserten om jag inte minns fel <3 lövely


Haha! Olooof snyggo inne på donken xD <33


Min älskade Stiiina också inne på donken <3


Sötaste Amandaaa <33

Åh saknad period. Kanske inte stil, men tid. Med massa underbara minnen och roliga händelser.
Vill till Gotland och träffa er alla snart igen!! Var aaalldeles för länge sen. Men på jullovet kommer min finaste kusse hem från Fraaanklandet så. (: Längtar!!! <3

Nu ska jag gå och dusha. Sen plugga som fan. Har två prov framför mig imorn och i övermorgon och har inte lyckats få in ett enda skit än. Hoppas ni där ute har det bättre än jag just nu och kan koncentrera er lättare på vad än ni än tar er för. 
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0