So emotional, baby

HEJ!
Today is a beautiful DAY! (:
haha nää jag vet inte, men det rimmade iallafall! ;) Är trött i huvudet men på sjukt bra humör ändå! För imorn äre freeeedag och bara ett fjuttigt litet engelska prov kvar. Idag skrev jag svenska prov i 4 h... ge JÄRNET liksm! Haha nej men vi får väl se hur det gick sen... Sen åkte jag hur trött som helst till tuba lektionen och blev som vanligt mycket mer uppmuntrad av min kääääre tuba lärare Stig, min BÄSTA vän!! <3 haha nej men seriöst nästan. även om han e 60 så har vi sjukt lika humor (a) haha..
IMORN hoppas jag på utgång med simon o tjejerna. får se om vi hittar något. Annars vill jag väldigt gärna träffa cicci eller ge jesper sin halsduk som jag fortfarande har här hemma hos mig..... :p hahaha

Musikens vackra toner gör mig så sjukt harmonisk. Det är som kärlek. Fast den inte gör ont.




en gammal men nyredigerad bild av mig ;)
godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0