'cause tonight you will be mine. tonight the monkey dies...

Low – Monkey

Min FAVVO LÅT just nu!
Ett av det bästa jag vet: att hitta ny bra musik. Lyssna på den, helt underbar. <3
Jag ska börja med "dagens låt", en ny låt varje inlägg som jag tipsar om, eller helt enkelt bara låten jag lyssnar på mest i stunden. :) bra idé av mig själv ella! haha

Japp, då var höstlovet slut och en ny ganska kul period ändå, tar fart.. På musiklektionen planerade vi redan in alla gig, adventskonserter och luciatåg som kommer nu framåt Lucia... Och resan till Gävle med tjejerna i klassen för att sjunga med Gävle-orkestern!
Kul, men känner mig ändå helt slut och inte särskilt taggad i nuläget. Men det kommer nog, är fortfarande ovan med all slapp tid som var under lovet bara, haha.. :P

Nu ska jag gå och PLUGGAAH.  ..borde iallafall... Gjorde inte ett piss under lovet och nu har jag endel att ta igen.. Om jag orkar ;) känner mig faktiskt OVANLIGT trött!! tröttare än jag brukar. somnade i och för sig 3 igår men... Vaaad? har man haft lov så har man! ;) hehe..

Och ja, tack för igår tjejer!! Det var en STÖRT mysig kväll som verkligen behövdes, för oss alla tror jag...
Massa, massa pussar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0