helluuu everyone

Var länge sedan jag skrev sist. ganska mycket har hänt som jag skulle kunnat hållt er uppdaterade med, men... Mycket har också INTE hänt, vilket jag får panik över. Jag är en alldeles för social människa för att tåla att sitta inne så här många kvällar i rad... (a) Ush. Ikväll skulle jag fått följa med på en fest som blev inställd. (........) Men imorn kanske jag får hänga med min kompis på efterfest iallafall. DET TYCKER JAG BANNE MIG SKA SKE. För annars blir jag seriöst desperat/ledsen/deprimerad/etc/etc... hehe. vilket jag iofs redan är :P men men.

Ok, kort. Här är en liten sammanfattning av händelser senaste dagarna.
Ikväll/nyss: Pratade i telefon med en vän jag var osams med i nästan 1 månad. Kändes underbart att få höra hennes röst igen.
I förrgår kväll: Sjöng in en låt i Kennys studio som, tro mig, var det roligaste jag gjort på år. Pappa och jag tog en lång kall promenad hem i ösregnet, ändå varma innombords av glädje från den lyckade inspelningen.
Måndags: Var hos frisören med storasyrran. Gick sedan hem till Cicci (som btw är den mest underbara människan i mitt liv). Åkte därifrån tillsammans till Globen för att kolla på hockeymatch på Hovet mellan aik och linköping. Var sjukt underbart eftersom det var så länge sedan sist vi var på hockey tillsammans.<3
Idag: Var på stan med lilla & storasyster, kollade kläder och åt lunch på sushi resturang.
Imorgon: Först ska mamma och jag ääääntligen till stallet för att kolla in stämningen och miljön, känns det bra så ska jag förhoppningsvis äntligen få börja rida igen!!! <3 Sedan blir det bygga på rummet hela dagen och på kvällen då förhoppningsvis, efterfest med matilda och massa gött folk.


Här är en liiiiiten nytagen bild på mig btw, ni som inte vet hur jag ser ut. ...(a)




Nu ska jag SOVA.
Puss godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0