hhhhellnoo..

Hej. Jag behöver verkligen plugga just nu... Men serriöst, datan och musiken den spelar ur Spotify just nu håller mig som hypnotiserad kvar i ett järngrepp. Jag KAN inte slita mig ifrån, det går inte!
Därför kan jag inte heller välja en låt som "dagens tips", just nu tycker jag all musik är underbar och kan omöjligt peka ut endast en.
Men allvarligt talat så är jag ändå värd att sitta framför datorn ett tag.. säger vi. hehe. För jag har inte suttit vid datan på ett ganska bra tag nu och igår pluggade jag heeela dagen, plus städade hela huset, plus var och handlade med lillasyrran och bakade tårta åt pappa. Så det så!

På onsdag blir det badminton igen med storasyrran, hennes ex, hans polare och några fler! :D förra onsdagen var skit kul, vilken kick man fick av en ordentlig badmintonmatch 4 pers emellan! Plus att man sedan fick skjuss av en viss Adaaam hela vägen hem också (a) hihi det var gulligt :)

men nu måste jag snart allvarligt dra mig. jag har ont i huvet.
ses! puss & kram & kyss


och här får ni någon månad gammal bild, innan jag klippte och färgade håret.

Kommentarer
Postat av: Lisa

tack sötnos!! jag blir så glad ajg sånna komentarer:D!!



jag går media&journalistik men vi har inte haft så värst mycket media än tyvärr, men det kommer ävl hoppas jag:D!!



om det är något annat du skulle vilja veta så är det bara att fråga, jag är väldigt tacksam för de:D

2010-11-18 @ 08:18:22
URL: http://lisani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0