jag måste va den bästa människan i världen på att först vara världens mest deprimerade och sedan muntra upp mig själv igen minuten efter

'n my heart is broken. all my scars are open. tell them what i hoped will be impossible...

HEJ!
denna dag har varit förfärlig. sämsta dagen på år tror jag bokstavligt talat. efter samhälle lektionen var jag så slut att jag gick till syster och la mig där för att vila. nu har två lärare sagt att jag borde prata med kuratorn på skolan... kanske vore skönt. jaja, det är inge djupare problem, eller.. det beror på hur man ser det.

NU ska jag iallafall ge er lite bilder från i torsdags då jag var i farsta shoppingcenter en stund innan tuba lektionen...  provade lite jackor ^^.
I
I
I
V






see ya!

Kommentarer
Postat av: Browken

Förlåt mitt ytliga jag men jag bara älskade dina ögon speciellt på bild 2

2010-12-14 @ 23:50:44
URL: http://blogg.aftonbladet.se/browken
Postat av: Ella

svar:

Hahaha! åhh det gör inget, jag blir ju bara jätte glad av det du skriver så vad har du att be om förlåtelse för? :) tack!<3

2010-12-15 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0