update

Fråga mig inte varför jag laddar upp en bild på en gammal deodorant och två nagellack... Men den talade till mig! och det är kul att exprimentera lite med kameran (a) helt oredigerad faktiskt! :)




Idaaaag tänkte jag berätta lite om den fartfyllda lördagen jag hade. Hann inte ens skriva om den då men jag tar det kort nu. FÖRST hade vi ju advents konsert i S:t Jacobs kyrkan. Som gick... ja, haha ok, Om man bortserf från näst sista låten så gick det prima ;p Efter konserten iallafall så fick både jag, Sofia och Martin ett plötsligt impuls anfall av att vi ville gå på bio och se Harry Potter!! Så vi ringde Anna och köpte biljetter på Söder direkt! Och jääääääääädrar vad bra den var säger jag bara!!! Tro mig, jag är inget HP-fan och har aldrig gillat filmerna särskilt starkt, men den HÄR filmen... KÄRLEK! :D
Efter bion som slutade runt 21 messade mika och sa att jag skulle med på fest! Så jag drog hem käkade, piffade upp mig lite och stack iväg igen in till Slussen.
Och gissa vem som mer va där?!? Om inte FANNYYYY!!!!!!!!!!!! :D:D:D (en gammal konfirmations-vän som Mika!) Shit vad kul det var att träffa henne igen, var nog ÅR sedan sist!
Japp, så den lördagen slutade kl 4 på morgonen med att vi plus hennes härliga kompis Nattan(!) stapplade hem i natten... 
Träffade för övrigt massa andra nytt o trevligt folk också precis som förra lördagen med simon!

Ok, iGÅR så var vi (tjejerna plus Bengt) i Gävle och repade heeela kvällen. Tog buss som gick kl 16 från skolan, var tillbaka kl 23 vid cityterminalen i sthlm igen.. Men det var sjukt mysigt, kändes lite som man var på turné eller nåt, haha! Repet gick as bra och jag passade på å hälsa på min farbrors fru som sitter i Gävle orkestern och spelar fiol, även pappas bas-kollega hann jag heja på utanför konsertsalen :) ;p
Ska bli skojigt på Torsdag då konserten är och då vi 6 i klassen som är med får halvdag för att bussen går tidigare.. ;)

Ikväll hade jag kunnat gå på hockey med cicci på Ritorp, hon ska filma grabbarna när de spelar pöjkarne.. ;*  Men desvärre kom jag på att isf skulle jag inte vara hemma förnsän tidigast kl 11 och då blir det lite sent och jag behöver plugga... Vi ska ha pyamas party på Fredag istället hihi!! Det blir mys :)

pussspusspuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0