livet är vackert så länge man har vänner vid sin sida

Hej hej hej! :)
Nu är jag på riktigt bra humör. Tycker livet är fint. <3
Kom nyss hem från stan, hade en riktigt trevlig kväll på världens mysigaste café med Mika, Ylva och hennes syster Åsa, men Simon den jäveln hann dra innan jag kom dit... Simon, du är inte förlåten än. Men vi måste ses snart var alldeles för länge sedan sist.
Annars var vi ju på Skogskyrkogården lillsyrran, päronen och jag under eftermiddagen. (storsyrran är i Linköping och hälsar på en vän över helgen) ÅH det är alltid så sjukt fint där under allahelgona<3 ljushav över hela den mörka skogen... :)
Imorgon blir det mys middag hemma hos cicci med musketör-gänget! Ska bli underbart å träffa tjejerna igen, det var ju så himla länge sedan sist vi sågs allihopa. Så plugget får vänta lite till... även om jag egentligen hade behövt läsa ut två böcker till nästa vecka som jag inte ens orkat börja på än xD heheh.... menemen.

Och jag måste berätta om det underbaraste stallen mamma och jag besökte i fredags... Ågesta och Farsta, som båda ligger i skogen nära vattnet. Direkt när man kliver in i stall-miljön och går omkring bland hästarna känner man sig så otroligt hemma. Jag ska börja rida igen. :) Antingen på ågesta eller farsta. Tror ändå att det lutar åt farsta-hållet.. Det ska bli så underbart skönt, för det är lite som att träda in i en annan värld. Där man bara kan koncentrera sig på hästen och vila huvudet från alla tankar och glömma alla problem, rida ut på turer i den vackra naturen och bara vara.

godnatt på er folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0