ÄNTLIGEN HÖSTLOV!!!

I really need to talk with you right now... See ya soon aight.

Nu har jag ÄNTLIGEN ringt till hårfrisören och beställt tid till storsyrran och mig. Så imorn blir det alltså först stan med Lina, klippa oss vid 12, sedan shoppiiiing på stan, träffa cicci(?), PRATA MED CICCI(!), gå på hockey match med cicci(?) och... LEVA helt enkelt. :)  Nu är det äntligen lov så nu har man tid!!! Så UNDERBART skönt med ledighet efter de här senaste enormt jobbiga veckorna fyllda med plugg.

Ikväll orkade jag faktiskt inte göra annat än att bara sitta hemma. "Wow, ella tackade nej till en fest!"... haha. Men jag var och ÄR fortfarande helt slut alltså efter dessa veckor! Så nyss såg jag en himla bra film alltså... "En kvinnas doft" hette den. Rekommenderas varmt.

Just nu sitter jag och lyssnar på lagom melankolisk musik, möjligen lite sorglig.. deppig men vacker. Gud vad jag älskar musik. Hur ensam du än är eller känner dig i livet, hur mycket du än saknar någons närhet... Så finns den alltid där. Always by your side, som tröst och ibland enda vän.
För jag kan inte göra annat än att erkänna att jag saknar dig just nu. Saknar dig och tänker på dig, vill inget hellre än att prata med dig, veta vad du har för dig nu för tiden, hur du mår...
N me who thought I had let go of you. But truly, that's impossible. See, I'm human. I still miss you.

Jag tror jag ska gå och lägga mig nu istället. För när jag är så här trött och bara sitter uppe och gör ingenting, så börjar de jobbiga tankarna/minnena komma fram i huvudet på mig igen. Och dem vill man ju gärna bli väck!

Godnatt compañeros

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0