Hej allihopa!

-som nu förhoppningsvis läser detta inlägg.
Jag är nykomling med det här att blogga på egen hand. Annars har jag nämligen haft en blogg tillsammans med tre andra underbara tjejer i lite över 1 år nu, och det är ju inte riktigt samma sak som att blogga på egen hand. Även om jag skulle kunna skriva ut allt till de här tjejerna; alla mina problem, tankar och ideér jag går runt och bär på, så är det fortfarande stor skillnad på att helt få styra och ställa själv. Att kunna skriva ner saker och ting utan att alltid behöva tänka efter lite först innan du lägger upp inlägget, (på hur de andra ska uppfatta det man skriver) är något jag eftertraktar. Där skriver man mer inläggen för dem -mina allra käraste vänner, istället för endast en själv.. På den här bloggen, MIN blogg, ska jag endast skriva för mig själv. Inte för någon annan. Sedan är det alltid kul med folk som läser och följer det man skriver, kanske slinker in med en kommentar här och där om sina tankar på t.ex det man läst! :)

Puss hej hoppas ni läser <3

//ella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0