Hej! från trött tjej

Som sagt, trött tjej. Idag har jag inte gjort någonting annat än pluggat. Eller... i alla fall försööökt pluggat. Och som moset på grädden var jag även tvungen att ställa in mysdagen med Cicci som jag sett fram mot så länge p.g.a det.. Hurra. Kul. Men vi har så otroligt mycket i skolan just nu, så här veckan innan höstlovet, att det inte är klokt och ibland måste man helt enkelt skjuta ifrån sig det roliga för att kunna få andra, faktiskt möjligen viktigare saker just nu, att fungera. Klockan är snart 01.00 och jag ska fortsätta skriva min svenska essä om boken vi läst i skolan. Annars erkänner jag att jag nyss faktiskt tog en paus och tröst åt lite lördagsgodis samtidigt som jag kollade på det pappa satt och såg på; filmen "Trinity klipper till igen" -en komedi västern långfilm från 70-talet som jag trot eller ej måste medge var riktigt rolig. Man kan ju inte alltid vara lika tapper och plugga jämt!

Hoppas folk där ute har en skön/fartfylld lördags kväll och inte bara sitter hemma och pluggar som jag...

Pussiluss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0