totalt . älskar . våren .

Jag totalt ÄLSKAR våren. Och sommaren, vill ha sommar nununuuu :D
Sitter här och lyssnar på min gamla sommarspellista på spotify haha, då kanske det inte är så konstigt att man får väärsta nostalgin. Men. Nu jävlar! Det är påsklov, jag är leedig, det är världens finaste väder ute och livet är gööööött!!! Jag ska inte deppa mer eller tänka på jobbiga tankar som jag gjorde inatt :) det är bara slöseri på tid när man istället kan glädjas åt så mkt här i livet :)  ..men å andra sidan antar jag att man måste deppa ihop ibland för att kunna må topp sen igen. det måste gå i vågor liksom. det är så vi är gjorda...

Asså den här låten är ju bara nostalgi nostalgi nostalgi rakt igenom från förra sommarn.. tryck på play och lyssna:
K'NAAN – Wavin' Flag - Coca-Cola® Celebration Mix

Annars så håller jag faktiskt på och bygger på ett vååårspåår här på spotify just nu :)
blir mest Håkan och Dungen o liknande. men det är fint och jag blir lycklig!

Hela den här helgen har vart helt underbar egentligen, med mys skratt och lek ute i solen med syrrorna och Simons och Marcus helt sannslöst grymma inflyttningsfest de hade i lördags i nya 3an!
Och ikväll blire ut med Kristin och några på en hemmafest i skanstull, och på onsdag åker vi iväg till älskade efterlängtade LANDEEEET och firar påsk där :)
sååå nu vet ni iaf lite mer om vad som händer i min vardag hehe.. har varit extremt dålig på att uppdatera, jag vet. Nu ska jag nog ut o sola igen :) kanske hänga med mamma till bauhouse o köpa gardiner :)

puuuuuss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0