Harmonisk


Paramore – Misguided Ghosts


Sitter på t.banan, lyssnar på låten ovan, tittar ut över landskapet som flyger förbi som så många gånger förr och funderar över livet.
Trots hundra miljarder läxor, ett prov och ett tre timmars rep på kvällen imorgon med SUB, så känner jag mig inte stressad. Jag tänker att livet är inte så farligt ändå, världen går inte under om man får G på ett prov, eller underkänt. Ska försöka satsa mer på tuban istället, spela igenom alla låtarna inför repet imorgon och läsa igenom mer naturkunskap, vilket jag har betydligt fler chanser att få ett höjt betyg i. Ekonomi-provet får gå som det går...

På fredag ska Kristin ha fest för sin 18-års dag!! Blir skööj :)
Nu ska jag plugga (okej, stressen börjar krypa fram liite då).
Puss

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur är det med dig fina människa?



Kramar!

2011-02-05 @ 13:34:03
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0