ONE Day left

HEJ!
alla glada :D För själv är jag sjukt glad. Har haft en helt underbar helg, som verkligen var välbehövlig efter en skit jobbig vecka med många tankar i huvudet och jobbiga funderingar.
Men i torsdags var det ju SUB rep på kvällen som vanligt -hade typ världens ångest och magont på ditvägen när mamma skjussade in mig men när man väl kom dit var det precis lika super kul som det alltid är med musik. Musik och nya bekantskaper, det gillar jag :)
Sen i fredags var jag på bio med simon, mika och ylva vilket var super mysigt! Vi såg 127 hours -en väldigt bra film men jag skulle inte säga att det riktigt är min typ av smak... Den var enligt mej en sån film som man bara ser en gång. Men se den, den var jävligt speacat gjord måste jag säga!!!
Efter det åkte jag hem och, jo faktiskt -sov. Moster kom på besök över natten för att sedan fortsätta till Karlskoga, och hon ville lägga sig tidigt så vi andra följde hennes exempel :)
Igår (LÖRDAG) var typ den bästa lördagen jag haft på vääldigt länge. Först kom Kristin, Simon och Mika hem till mig, då vi haha "förfestade" lite och förberedde oss inför en hemmafest i en villa ganska nära mig. Det var sjukt myspys och trevligt!! Sen runt 22:00 -snåret begav vi oss iväg genom natten. En UR KUL kväll säger jag bara!!!!! <3 lite svårt att förklara allt. Men. Det var nog den mest perfekta fyllan jag haft på länge. hehe. Runt 3-snåret drog vi oss hemmåt igen för att stoppa i oss fett med chips och godis hemma hos mig innan vi la oss och somnade bums.
Och imorgon fyller jag 18!!! :3  Så finaste Kristin och Simon började planera redan igår vart de skulle föra ut mig på fredag, bästa ställerna osv.. ;) IHIHI! Jätte taggad redan inför nästa helg!!! :D


Lite chill låtar jag diggar:
Elin Ruth Sigvardsson – Love - Feat. Lars Eriksson
Phantom Planet – California - Demo
Hur Högt – Hur Högt? (feat. Dj Vietnaam & Jerry Hoffmaestro)
Familjen – Det Var Jag

Peace out folks!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0