Sportlooov :D

Snabbt snabbt snabbt inlägg nu till er därute!
Klockan är snart 12 och jag måste hinna packa inför imorgon också innan jag går och lägger mig! Det är ju nämligen så att vi drar te fjällen hela tjocka familjen imorgon och blir kvar några dar, får låna morsans polares stuga vid romme så ska bli super mys!
Idag var jag på bio med en väldigt väldigt söt kille. Spännande, spännande, spännande. Kan knappt berga mig till o se hur detta utspelar sig :)
I fredags drog syrran med mig ut på krogen med hennes kompisar, vi var ganska många och det var suuper kul!!! (även om man blev liite borta i skallen hehe) men herregud.., vad det är man missat alla dessa år!!! Helt sjukt ju, känns som livet faktiskt på ett sätt ändå börjar här, vid 18-års åldern... Det är så mycket helt plötsligt man får göra! Så mycket man inte fick göra innan, som man inte hade förtroendet att göra då... Men nu. Jag älskar det!

Puss och hej, hoppas ni har ett underbart lov nu alla där ute. För det tänker jag ha :)
kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0