TJU!

Häjjj alla därute :D
Idag är det onsdag. Och här sitter jag. 18 år. Myndig. Sen i måndags men vafan. hahahhah vilken fin början på inlägget det blev :) (-.-')
Nej men nu skärper vi oss, jag hade en jätte fin födelsedag i måndags! Med mattanten som dansade och sjöng "Ja må hon leva" för mig i matsalen, och alla musketörerna som kom till mig vid lunchen i skolan. Aramis hade bakat *muffins, Porthos köpt *två skit fina tequila glas som jag fick (!!^^) och D'Artagnan, hon hade bryggt sitt eget *hemgjorda vin som jag fick en fin flaska av. Ni är så underbara tjejer, tack!!!
Av min högst älskade familj fick jag även:
*Festivalbiljetter till sommarn
*En webb kamera
*1000 kronor av mormor & morfar
*1000 kronor av mams & paps
*Två olika sorters te
*En foundation borste
*Skinn handskar
*En skiva med den nog bästa sångerskan i Sverige; Helen Sjöholm
*Avatar
*OCH en iPhone 4 (!!!!!!)

Jag glömmer så lätt bort hur mycket jag älskar min familj... Och då syftar jag inte alls på alla de fina presenterna de gav mig, utan det var en sådan värme i måndags kväll som låg där i luften att man riktigt kunde känna kärleken som var, bara av att andas in doften.

Men så, här får ni nu iaf några nytagna bilder på mig med den nya webbkameran då förstås! ;) haha..







haha jag älskar min "pussmun" på typ alla bilder förutom en.. :p aja, vad vore life liksom utan lite pussmunnar här och där??
Igår btw var jag på hockey med cicci (porthos) i Hovet igen! :D Det var AIK-Brynäs som spelade, var lite svårare att heja än vanligt alltså eftersom pappas gamla favorit lag var motståndarna... (Brynäs är ju från Gävle, pappas gamla hemstad) Meeen, det gick bra ändå! :) slutade 4-1 till aik sedan Brynäs tog ut målvakten typ sista minuten... Gaaanska dumt gjort va är lätt å säga så här efteråt ;DD
jajaja, nu ska jag plugga!! Och på fredag blir det UUUUTGÅNG allra första ggn för mej!!! Spännande.

Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0