Älska livet, älska vardagen, älska din omgivning -min största strävan just nu...

Hej! Idag är jag på bättre humör :)
Livet är ju härligt, varför ska man blunda för det och må dåligt när man missar så mycket fantastiskt, så mycket fint? Man slänger bort så mycket!
Jag älskar att resa, jag älskar att beundra världen, jag älskar att lära mig av min omgivning, jag älskar att skratta, jag älskar att vara fri, jag älskar att rida fram genom den vackra skogen om sommaren, jag älskar alla intelligenta djur som finns i vår värld, jag älskar att umgås, jag älskar att ge och få tillbaka kärlek, jag älskar hur musikens vackra toner kan påverka oss, jag älskar äventyr, jag älskar att prova på nya saker, jag älskar att upptäcka, jag älskar att inspireras av andra människor, deras personligheter, inspireras av allt som egentligen är vackert och fantastiskt i vår värld! Och jag tycker samtidigt så otroligt synd om alla dessa människor som missar det här, som blundar, som inte ser... Som inte tillåter sig själva att öppna sina sinnen och välkomna allt runt omkring dem till fullo. Tänk på hur otroligt fin världen är som vi lever i! För man glömmer så lätt bort... Koncentrera er på det possitiva istället för det negativa, ni får så mycket mer ut av det förstnämnda.

Den här gamla bilden på mig (shit vad långt hår jag hade innan jag klippte av den fula utväxten!) gör mig så glad. Den ger ett sånt intryck av glädje och frihetskänsla så att man bara fylls av hopp om lycka igen! Plus att det är vår på bilden :) vår... Snart kommer den åter! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0