konstigaste avslutet på en lördagsnatt ever

HEJ!
Oj. Vilken natt igår... Hahahahaha, först: drama drama drama tidigare under kvällen samtidigt som päronens kompisar kom och gästade oss till middagen bland annat. Tillslut åkte jag iväg då för att möta upp mika och simon i slussen för att fortsätta vidare till feeesten!! Helt underbar kväll. Vad är det med mig, killar och deras kläder? Nu har jag både en halsduk och en tröja liggandes här hemma som jag måste lämna tillbaka... Haha, vet inte om jag gillar det sättet att bli uppraggad på :p Men den här gången var han vääldigt söt... väldigt söt. (jag gillar norrlänningar) Vi får se vart det leder :)
I alla fall, på vägen hem (kl 4.00 på morgonen?) så, precis när jag tar avsked av simon och mitt tåg kommer, ser jag EMMA 1 meter ifrån mig!! (vår äldre kusin som bor här den här helgen) Hahahaha, full som tusan och tillsammans i ngt bög-gäng, jag har ingen aning.... Gud vilken konstig kväll alltså, när jag tänker efter -nog den mest randomaste på länge. haha! Tur att jag hittade henne där alltså, jag undrar ärligt hur hon hade klarat av att ta sig hem utan mig...  x)

Nu måste jag gå och plugga järnet, har mycket som måste göras!
Imorn kväll ska jag på hockey med cicci igen btw.. :) <3 Det behövs verkligen, så mkt som jag har i huvet just nu...
Puss människor!

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ibland är saker jobbiga. För din del verkar skolan skapa en del jobbiga saker. Och det är ju så, det finns inga liv som är en dans på rosor och som aldrig innehåller något jobbigt. Men vissa får mer jobbigt än andra. Men vet du vad? Jag tror att dem som får lite mer jobbigt blir starkare och i det långa loppet klarar sig både bättre och längre än de som inte har stött på jobbiga saker. Så även om skolan är jobbig för dig så tror jag att den gör dig stark. Du vet, det finns inget jobbigt som inte medför något positivt!

Kämpa på i skolan, du klarar det!

2011-01-30 @ 20:40:25
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0