måååndag, skooola och en NY termin tar fart!

Oj oj oj oj oj oj!
Nu var det länge sen jag skrev. Här har det hänt grejer! Men först och främst lite bilder från nyår :)

haha, tjejerna och jag... När vi sprang ner till bryggan för 12-slaget! Jag kan tala om att mascarorna bara raaaaann efter detta...
 amira, dounia och jag på förfest hos christian (:
 jag käkandes på en gigantisk köttbulle xD
 jag, simon, christian och henke (plus minst 20 pers till) påväg mot faaaanny och partajet!!!!


Där fick ni lite att titta på iallafall :p Idag började skolan igen. Och jag längtar redan ihjäl mig till sommarlovet. Vill ha loooooov igeeeen, vill ha värme, lätta kläder, solande på långa stränder, glassätning, strövande i stan, resande, långa varma nätter, utefester och beach partys!!!! Ge mig semester nuuu! :( haha oj oj, hur ska det här gå... Men jag ska kämpa, jag ska slita, jag SKA klara av den här terminen!!! Utan att gå under.

Men nu ska jag dra, skriver ett inlägg om mer som hänt senare.
Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0