just the way you are

Tja!
Kan inte sluta lyssna på dennna låt: Kid Cudi – Erase Me - Main! just had to tell ya ;P



och där fick ni en finfin *hrm* bild på mina naglar! Alltså bara äälskar det där nagellacket, (även om man kanske inte ser så mycket på bilden men) helt underbart! metaaaaaal-naiiiilz ;)


här kanske man ser bättre? :P haha knappast. men digga bilden ändå av någon konstig anledning, med syrran och frysen i bakgrunden o allt! ;) haha...

Idag har jag gjort inte mycket alls. Men iallafall mer än igår -mamma och jag åkte iväg till Bauhouse lååångt borta och letade garderobshyllor till min nya walk-in-closet eftersom de förra vi köpte var felkonstruerade... Gick desvärre mindre bra, så måste åka in imorgon igen... -.-'

Sen ska ni få en sista konstig bild jag tagit i badrummet som, hahahhaha, faktiskt får mig tänka på sommaren:


Jag längtar till sommaren. Även om jag älskar vintern och innerst inne är ett vinterbarn så kan man ju liksom inte låta bli att längta till en sådan älskvärd årstid... Bestämde nyligen med en massa polers att dra på peace&love och campa då! :D kommer bli awzzzum. Ska beställa biljetter denna månad.

Just det! Jag skulle ju berätta det FANTASTISKA som kommer hända den 5:e! :D Eller ja, det börjar redan imorn. Min BÄSTA kusin från Gotland som bott i Frankrike ett helt halvår(!!!) nu kommer hit till oss imorgon kväll!!!!!! :D ih, wonderfuuul<3 ska aldrig sluta pussa henne när hon väl e här :) det kanske även gäller kusin kajsa och moster som förresten också kommer hit då :p elr nåt xD Aja iallafall, sen åker vi tillsammans upp till Karlskoga den 5:e för att hälsa på morfar och sover en natt på vandrarhem innan hemfärd :) kmr bli myyyyysigt ^^

Imorgon ska jag ladda upp nyårsbilderna vettja :)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0