hej blogiiiiish


Ane Brun – Do You Remember

asså shit vad jag diggar den där låten.
Just nu sitter jag hemma, själv i huset och har ingen aning om vart alla tagit vägen. Mamma, pappa, stor- och lillsyrran, alla mystiskt försvunna xD hahaha go me..

Det är sommarlov, det är värme, det är skratt, sol och bad.
I Söndags kom vi, familjen, hem från Spanien efter 10 härliga (men svettiga) dagar. Och igår bokade jag, mika och simon flygbiljetter till Gran Canaria den 30:e för att stanna där i två hela veckor! Galet kul. Det enda som inte är lika roligt är att nu kan jag inte ens köpa glass till mig själv i hettan eftersom jag måste spara alla pengar, minsta krona jag har så att jag överlever resan och kan återvända till Sverige i någorlunda behåll utan att vara undernärd... (vilket jag säkert kommer vara ändå då det antagligen kommer bli mer alkohol än mat där..) hehhhe

Men här kommer några få bilder från Spanien resan av alla de miljoner jag tog så ni har lite smaskigt att se på också! puss!






























Kommentarer
Postat av: Annis Pannis

Superfina bilder! Diggar alla förutom den där en person visar lite av rumpan hahaha xd ;) Puss puss

2011-07-30 @ 16:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0