inspiration


ohh jag blir så inspirerad av Marié Digby att jag ahh ihih!! love it!

Hej förresten! Nu var det otroligt länge sen jag skrev sist, men som sagt, jag skriver när jag har lust. Och det har jag nu efter en låång paus.

Det är sommarlov, det är värme, det är frihet och det är hopp. Man får tid till att leva, man får tid till sig själv. Det är så otroligt sjukt när man får ledigt och helt plötsligt märker vad man EGENTLIGEN vill ägna livet åt, hur mycket energi man plötsligt får över till att göra allt man gillar och egentligen vill.
Jag glömmer bort mina drömmar i skolan. Det är hemskt att säga det, men jag insåg just precis nu att det är sant. I skolan är man så otroligt upptagen med att vara orolig över hur provet ska gå eller vilket betyg man ska få för att "klara sig i framtiden". Men vilken framtid försäkrar man sig egentligen om då, när man inte ens vet vad man vill? Jag vill ju inte ens leva ett sådant liv där man behöver stressa ihjäl och hela tiden ha press på sig. Jag vill göra något jag älskar. Och när jag tittar på de här olika videorna med Marié Digby så känns ju allt så himla självklart. Jag har ju vetat det här hela livet egentligen, ända sen jag var 1 år och nynnade mig själv till söms. Jag har alltid tillhört sångfåglarna, och kommer alltid att göra det. Jag kommer aldrig att komma ur det.

Jag ska leta fram min mini inspelnings studio imorgon som jag fick av pappa i julklapp. Den kom i skymundan när skolan härjade... Jag har inte ens provat den.

Godnatt alla kära och tänk nu verkligen igenom vad du egentligen vill i ditt liv. Bry dig inte om hur mycket du skulle få i lön eller vilka arbetstider som skulle passa dig bäst. Gå bara efter känslan i ditt hjärta, det måste finnas någon längtan däri. Om du känner efter riktigt djupt.

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0