grattis finaste lillasyster!

Tja!
Länge sen ;D
Livet är gött :) Idag fyller lillsyrran 14 och det ska snart firas! Efter det tror jag att jag ska ut med kristin och felicia, men det blir ju mkt senare isf :) Annars är jag förkyld. Har lite huvudvärk och snorar som fan men äh, då kanske det är bra med lite dansande som medicin! ;) hehe annars så har jag rep med SUB imorgon, på söndag, och konsert på söndag eftermiddag. Ska bli lite spännande men också läskigt. Första gången jag spelar tuba i en sån stor orkester :S men jag hoppas att det ska gå...lite bra iaf :p Haft otroligt mycket plugg den här veckan, har ju knappt hunnit sitta vid datorn alls, så nu är det så fantastiskt skönt med fredag äntligen! KÄRLEK <3

Men nu ska jag dra. Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0