she's dancing with the stars


Tove Styrke – High And Low - Juuso Pikanen Remix


Maybe there's nothing to belive?

What if there's nothing here for me?
You let me in just to get out.

Baby feel the hollow in the heart,
give it some kind of meaning.

Get rid of the glitter and the gold,
put love where I feel it.


l
l
l
V
Min nya jacka c:

hej förresten, jag har haft världens sämsta skoldag idag. ush. blä. hata skolan. fuck den. hehe, aggretioner- ut ;p ...
nej men alltså gud, jag vill verkligen bara ha vår nu. Vår, och sen sommar.
SUB konserten i söndags gick för övrigt super bra, bättre än väntat! :) så det var kul. Nu är det måndag, och jag vill bara att det ska bli helg igen... hoppas ni mår bättre än mig idag.
Puss hej

Kommentarer
Postat av: Matilda

hehe, ja visst är det något med de där orden som gör dem förbaskat fina? jag vet inte riktigt vad det är men jag tror att det är för att de verkligen beskriver kärleken när den är äkta och evig.

2011-03-21 @ 22:28:50
URL: http://matildamodigh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0