i don't wanna remember that dream


HOFFMAESTRO – So You Do [Slimi Jimi Bubby Boy]
HOFFMAESTRO – Young Dad

HOFFMAESTRO – Memories in Blue


bäst.


de får mig känna mig mindre ensam.


Jag vill till Spanien, nuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Alltså jag vill bara dit, till den spanska kulturen, spanska människorna, spanska naturen... Oh jag längtar. Vill så bort från Sverige nu. iofs blire ju Tyskland nästa vecka, och det kommer bli kul. självklart! men det är fortfarande inte samma saaak. Vill ha Spanien. Vill ha sommarlov. Vill ha äventyr. Vill ha lugn. Vill ha fred. Vill ha närhet. Vill ha distans. Vill ha kakan kvar. Vill äta kakan med.
Det här funkar inte. Jag måste få ordning på min tillvaro... På mitt huvud. På min sits.
Eller så är det helt enkelt bara du som måste få det egentligen?
Jag vill finnas där för dig, men jag blir så påverkad så det gör ont. Då funkar det inte... Tar paus ett tag. Försöker hitta något att fästa mig vid här i livet. Men jag har så svårt att älska nu för tiden... Kan inte hålla fast vid någon längre.

Jag hatar det.


HOFFMAESTRO – Lullaby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0