en natt av saknad


en natt full av saknad

Det gör ont i hjärtat ikväll för att jag saknar oss så mycket. Kanske det hjälper att skriva ner det, kanske det ger någon tröst, kanske ingen alls...
Jag har så många vänner, men dem som står mig närmst om hjärtat är dem som glider ifrån mig. Jag vill inte förlora er. Och det känns verkligen inatt. Så många minnen jag har tillsammans med dig. Det är så lätt att ta vänner för givet, men jag vill inte göra det längre. Inte med dig. Inte med er som står mig närmast. Inte med er som har rört vid mitt hjärta. Inte med er som jag kommit bättre överrens med än vad jag gjort med någon annan människa i världen. Jag vill inte förlora dig som ju förstår mig bättre än någon annan. Ush vad jag saknar dig.


Världens vackraste låt just nu:

Agnes Obel – Riverside

Ville lägga upp youtube-videon men hittar inte koden till att göra det! Tycker att ni ska söka upp den själva, jag mer än älskar den.



Kommentarer
Postat av: Anna

Vackert skrivet och vacker låt! <3

2011-09-13 @ 09:18:42
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0