you need to be your own hero


hej!
nu tänkte jag ladda upp endel av mina bilder jag tagit och justerat, som lite övning kanske inför mitt projektarbete haha? ;) jag ska nämligen göra ett fotoalbum med bilder på större eller mindre samhällsproblem och skriva en längre utredande text till varje bild, dock har dessa bilder här nedan ingenting med sh-problem att göra meeen ehe.. ändå! enjoy :)




(med en vacker storasyster som utomordentlig fotomodell)



(<3)
















det var allt för denna gång,
nu: pluggångest. (!!!!)
ska dra och försöka plugga igen allt som jag skulle ha gjort under de två senaste timmarna som jag suttit här vid datorn och slösat bort tiden haha...
hoppas allt är fint med er därute,
puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Annis Pannis

Snygga bilder, ditt projekt kommer gå finfint tror jag! Xd

2011-09-14 @ 23:46:38
URL: http://savie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0